2011年10月31日星期一

僱傭問題信箱:

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=1173480&extra=page%3D1&page=1

勞工法例, 每做滿1年有7日大假,2年合約共14日大假。.......一般都會等佢完約先放的, 不會中途放(如個工人蝦你, 可能又扮晒屋企呢個死o個個病要求放假, 你唔使理佢).

如佢完咗張約, 你地續約就要比14日佢返鄉下(有薪), 但如果唔續約, 呢14日假就要補水, 如中途炒佢只需按比例補返比佢.

例假全部由僱主安排, 平日都可以, 盡量唔要fix佢放sun, 如你唔使返工, 可放平假, 如要返工, 可一時sat, 一時sun(呢d最好請佢之前講明無得放sun).

每次放假同出糧都必需簽收, 出糧用cheque出會穩陣小小.

佢地係有12日勞工假一定要放但唔使放正日,可於正日前後60日內補假,不可補錢買呢12日勞工假,每周例假就可以比錢買。
如買晒工人d例假咁佢一年就只係放12日勞工假.

投票最差的agent公司:
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=324190&extra=page%3D1&page=25

沒有留言: