2011年6月25日星期六

冷凍食物和飲品的壞處

http://hk.myblog.yahoo.com/win-windie/article?mid=19686


雪糕、汽水、刨冰、冰凍水果……這些都是炎炎夏日,大小朋友愛吃的解暑食物;來一口,的確透心涼!可是,這一下子的降溫感覺,中醫說大有可能令身體消化功能紊亂、損害脾胃功能、寒濕內生,更可能換來肚痛,甚至肚瀉嘔吐

夏天黎杯凍飲,雪糕,真係透心涼,但......其實壞處多籮籮,一秒鐘的快感,但換來的是身體一世的不快,值得嗎...?大家飲凍飲,食凍野時,停一停,諗一諗。特別係我地女性,唔好飲凍飲,為了保護生殖器官(即子宮)。凍飲,凍野,我都可戒則戒...。好明白自己身體,如果那一個月,掂左呢d凍野,黎緊的mc,就真係會痛......好唔舒服!!!月經來時,需要時間去排走經血,若飲凍飲,體溫下降,血管收縮,內裡的血液流動自然慢了咗,容易排不清經血,造成淤塞或血塊。

戒掉冰凍的飲料及盡量不要食冷凍的水果

其實女仔既子宮係一個特別需要保暖既器官,身體為了保護生殖器官的體溫,所以當你飲凍野,大腦就會指揮脂肪去保護子宮,會安排多些脂肪在該處屯積,以防容易凍壞,所以小腹的位置,亦會因多飲凍飲而變成小肚腩。呢個亦都解釋左點解有d女仔就算好瘦好瘦都會有肚腩。

堅決不做 "小腹婆",姐妹們,改掉不良的飲食習慣吧!

睇雜誌,有d名模訪問,在夏天時,就算幾熱,佢地吃雪糕或飲凍飲,只是在口腔內解暑,不會立刻吞下肚。所以大家唔好一下子,一大杯凍飲 "咕咕"聲倒落肚,雖然咁係好爽,但係.....對身體係好傷架。壞處唔代表會即刻顯示出黎,到老左既時候,後悔都黎唔切架啦!!!

一般人以為雪糕和凍飲才算是生冷食物,但是,如果從中醫角度來看,只要食物或飲品的溫度低於室溫,已屬於生冷食物。例如水果經放進雪櫃冷凍後,便成了生冷食物,中醫說多吃生冷食物可令身體消化功能紊亂,影響健康。進食生冷食物後,便容易出現肚脹、沒胃口和疲倦,繼而出現腹痛、大便稀爛,甚至手腳軟弱無力的徵狀夏天時,長期受冷氣的濕氣影響,加上常進食生冷食物,便容易令毒素積聚體內。當抵抗力受到寒濕入侵而下降時,更容易感染病毒,輕微的會肚痛,嚴重的則出現腸胃炎。

人的消化系統包括脾、胃兩個器官,它們合作把食物消化,然後把養分運送到身體需要吸收的部分。這兩個器官需要互相合作,才能令身體消化系統得以正常運作。可是,脾胃均以溫暖和乾燥的體質為佳,不喜寒濕,而生冷食物具寒冷和困濕的特性,可損害脾胃功能,令身體消化功能紊亂、寒濕內生。

順帶一提,中醫亦建議生病或婦女經期、懷孕期間,避免進食生冷食物

大家多吃新鮮的食物吧。^^

更多精彩內容,參閱facebook~ windiee@msn.com
微博 http://t.sina.com.cn/windie18

2011年6月23日星期四

哪裡買有機菜?

謝安琪:

一、去有賣有機菜的百貨公司或有機商店;

二、去行農墟直接同農夫買;

三、打電話去獲有機認證的農場訂。

呢三個方法我都有做,例如有時返工忙,我就會去百貨公司買,而家喺Market Place by Jasons、一田百貨、Three Sixty、City’ Super、Taste同吉之島,都買到本地有機菜。呢啲連鎖大型超市有獨立監控部門,輸入嘅菜更有保證。不過本地有機菜供應不多,買中國有機菜都不失為一個選擇,但記得揀獲美國USDA美國農業局或者歐盟認證至好買,呢啲機構對有機菜嘅批核以嚴謹見稱。著名廣州東昇農場嘅農產品,就有齊USDA、歐盟、日本農林水產省同香港有機資源中心嘅有機認證。



不過我都係鍾意行農墟多啲,去農墟同農夫吹下水、傾下計,了解吓有乜嘢當造,感受吓佢哋嘅生活,都係一種享受嚟架。將來我都好想有自己嘅農莊,耕吓田、擁抱大自然。而家本地有五大農墟,分別喺中環、大埔、上水、屯門同嘉道理農場。有時同農夫傾得投契,佢哋仲會主動送多啲靚菜比我添!



而最後一個又方便又快捷的方法,當然係打電話訂菜啦。呢個方法真係又方便又快捷,一通電話就會有新鮮靚菜送到門口,唔駛自己拎餐死。不過壞處就係睇唔到現貨,唔知質素好唔好。但只要訂多幾次,同啲農夫熟絡咗,佢哋自然識做留啲靚貨比你。食啱啱摘落嚟嘅有機菜,真係人生一大享受。



好多本地有機農場都有提供訂菜送貨服務,不過記得搵獲有機認證嘅農場先好幫襯。以下2間我都訂過,有機菜的質素和服務態度都唔錯,有問必答,大家不妨參考下。



地球污染越來越嚴重,為咗增加收成,好多農夫將化學物加入農作物,其實到頭來那些化學物咪又係落入我哋個肚?毒素走入身體,未必即時反映出害處,但日積月累,最後只會一發不可收拾,嚴重危害身體。為自己、為家人健康,最好盡量選用天然有機食材。食當地、當造的有機蔬菜,先係最健康の優質享受,

請支持本地有機農民!



本地五大有機農墟

有機農墟@中環

日期:逢星期日11:00am – 5pm

地址:中環天星碼頭七號碼頭

電話:2483 7120/ 2739 2481



大埔假日農墟

日期:逢星期日9:30am – 5pm

地址:大埔太和路(消防局側)

電話:2471 1169/ 2387 4176



上水天光墟

日期:每日6:00am – 10am

地址:上水石湖墟馬會後



屯門假日農墟

日期:逢星期六9:00am – 5pm

地址:屯門黃金海岸酒店對面

電話:2471 1169/ 2387 4176



有機農墟@嘉道理農場

日期:每月首個星期日9:30am – 5pm

地址:大埔林錦公路嘉道理農場

電話:2483 7200



優質有機食品送貨服務推介

王支有機農場

電話:9196 6595 <話錢太介紹>

訂貨滿$130免費送貨

有售有機蔬果,農夫王生親自送貨





和平優鮮店

電話:2571 8077 <話唐安麒介紹>

訂貨滿$200免費送貨,九龍滿250送貨

http://modernstore.shopping.ttyy.net/ 可先上網睇下

(有售本地飼養兼無添加抗生素及生長激素的豬肉及鮮雞、有機鮮奶和蔬菜)

想知多D食物毒素問題,睇呢度

http://hk.myblog.yahoo.com/iam-angeltong/index?l=f&id=38

人幣計價 港樓較97年平宜3成

文章日期:2011年5月25日

最近政府表示香港樓價已超逾97年水平,而不少評論指香港樓價升,除了是供應緊絀外,另一原因是多了內地人來港買樓,將樓價搶貴了,更有指應該限制內地人來港買樓,引來連番議論。到底,內地人為何對買香港樓如此興趣濃烈?

若問大家,如香港樓價較目前平宜3成,會否是入市良機?相信不少人都會認為,若如此,香港樓將十分「抵買」。

事實上,以本土貨幣計算,香港樓價或已超越97年水平,但在內地同胞的角度來看,香港樓價其實較97年還便宜3成,非常「抵買」!

何解?在97年時,每100港元,可兌換120元人民幣,但在14年後,每100港元,現只可兌換不足84元人民幣!因此,如樓價維持在97年水平,若以人民幣計算,現時香港樓價其實較97年還平宜約3成!

由於港元與美元掛勾,而美元兌全球主要貨幣匯率不斷下挫,因此在香港以外的不少國家,以其貨幣計算,其實香港樓價較97年仍有極大折讓。

可以說,若未來美元繼續長期偏軟,又或人民幣兌港元維持長期升值,則內地人來港買樓趨勢,只會愈來愈明顯。至於說限制內地人來港買樓,又或興建一些只限港人可購買的新樓,又可有考慮現時二手業主的利益?

撰文﹕陸振球 (明報地產版主管)

2011年6月22日星期三

中醫師

基督教家庭服務中心-香港中文大學中醫教研中心(牛頭角)

黃約愛教授
3107 4113
九龍牛頭角60定安街牛頭角賽馬會診所4樓
港鐵牛頭角站B3出口,步行約五至七分鐘

http://www.ha.org.hk/chinesemedicine/clinic.asp?lan=chi&cid=C8