2012年3月31日星期六

宮縮

假宮縮只會肚硬, 唔會痛, 而真宮縮係會肚底痛+急便。

假宮縮只不過係子宮自己O係度練習緊宮縮, 為黎緊O既生產作好準備, 其實到中孕期都會有假宮縮, 只不過冇後孕期咁強烈咋嘛

醫生話假宮縮個肚會實哂,唔係一下一下。話係子宮練習緊收縮。

其實我早係16周就有呢個肚變硬實的情況,當時都有問過大家.
我也問過姑娘,佢地話變硬係子宮泵緊血,係好事.只要不痛和無規律就ok. 因為如果痛就係要生,大件事.
我由16周就開始有間唔中硬,日日都會硬.通常早上起身前會硬.不過,18,19周之後就隨時有機會變硬.係成個肚(子宮)變硬,仲變形添.不過,好快就變番林.約十幾廿秒. 你試下硬的時候改換姿勢,可能有幫助.

另外實是指子宮,因為子宮係實的,肚的其他部位是肥肉和脂肪,是林的.


仲有,硬即係子宮收縮,好多懷孕書都有講的,是子宮的良性收縮練習. 會一直間中出現至生為止.

多數平瞓時會硬 , 個肚仲會變咗形添~~
問過醫生佢話呢啲係假宮縮 , 如果唔痛就唔洗擔心

其實是宮縮,近住生時會宮縮得多d

2012年3月30日星期五

初生BB少少尿就哭

痾少少尿就勁喊, 會唔會係佢尿道炎之類呀? 尿道炎痾尿果陣係逐d逐d咁痾, 仲要一痾就勁痛, 對bb唻講, 唔喊就出奇喇! 如果你唔sure, 但又唔想睇醫生既, 最好快d帶佢返健康院

2012年3月29日星期四

初生奶粉

市場上所有既0-6個月奶粉, 99.9%成份係一樣只係甜D同無咁甜,因為世衛對初生嬰兒奶粉
有好嚴格既規管。所謂加入什麽成份會令腸胃好等等,D廣告係買緊6個月以上既助長奶粉
,大家唔好搞錯,而且多數係末有足夠既臨床數據。
反正無分別,買平D架囉!!

穿羊水、見紅、肚痛

穿羊水要即刻入院, 多發生在晚上睡覺時。
陣痛、肚痛和見紅就可以洗完澡或吃點東西才入院查

1)開刀--開刀前幾小時不可吃東西(要麻醉)
2)順產--若穿水,最好不要吃,怕要臨時開刀(要麻醉)
3)順產--若陣痛或見紅,可以吃東西

若有機會麻醉,就不可吃東西,怕食物倒流窒息。
所以若要吃只吃七成好了,況且生bb只會痛不會肚餓(我20多小時冇野落肚都唔覺得餓),反而生完就好鬼肚餓,準備定d多士產後吃仲好啦!

點先係陣痛呢? 就係唔可以疏過5分鐘就要痛一次, 好似攪肚痛甘既, 而且每次痛親都要維持到差唔多1分鐘, 先至真係陣痛~

恥骨痛-不代表可以生,有些發生在20多周,在陰毛付近的位置痛﹐ 需然摸未必摸得到(因為好入的, 我稔係神經位)。但感覺似一個未做過一字馬的人拉傷左咁。類似大脾罅痛, 行路都會亞下亞下,胎盤低都會影響到恥骨痛。物理治療師教用左盤骨帶之後就不太痛,護協賣百多元

薑醋

同珍醋加添丁甜醋加d冰糖煲,食過既人都話好味過八珍呀,重有你有惠氏bb會咭買同珍有八五折


工展會同珍counter, 同珍甜醋5公斤裝好抵買, $55.  如果自己去八珍醬園買, 5公斤要$105.

工展會同珍counter, 買夠$300有免費送貨.  本場刊仲有$10同$5 coupon得.  即係唔洗$300都已經有得送貨.
以下係我媽咪九月份幫我煲嘅情況, 妳可以參考一下:
1)請問煲豬腳薑有咩要訣?
a/ 差不多預產期之前一個月煲(只係先煲薑同醋), 例如: 買一個20斤嘅煲, 就用10斤薑, 15斤甜醋, 1/3枝黑米醋.....
b/ 先將薑批皮再洗一洗,用刀拍一拍, 怕太大件的可切細一點, 開獲落油再放準備好的薑炒(不用少太耐, 只要炒至乾身一點)
c/ 把已炒過薑放入大煲內, 再放15斤甜醋, 開中火煲, 煲至滖起時再調至細火繼續煲, 全程嘅時間係1.5hrs
d/ 要"灘涷"煲薑醋(不用開蓋), "灘涷"之後開蓋抹一抹個蓋啲"倒汗水", 再"cup"番個蓋用紅紙或者係錫紙封好個蓋, 到大概兩至三星期再攞出來番熱一次, 又再"灘涷", 如此類推......(緊記番熱時要取走錫紙及用中火)
e/ <<你最好買多一個煲(不用太大), 因為怕啲豬腳係肉類有機會容易令成煲醋變壞>>, 到十二朝前一兩日先好放旦, 而豬腳就早兩三日放, 再放埋嗰2/3枝黑米醋入去

2)D薑要老定嫩好?
a/ 我係用平時去街市買嗰種囉, 亞媽話最緊要係個身肥肥哋就係好

3)刨出O黎D薑皮係唔係要風乾O左至可以煲水沖涼?
a/ 係呀, 不過亞婆同亞媽都話如果怕煩, 其實可以到時先再買啲薑返來沖都得, 唔一定要風乾O左至可以煲水沖涼嘅

4)八珍甜醋好唔好GA?買醋仲有冇其他選擇?多謝指教
a/ 其實八珍係最好嘅, 其他如同珍....我亞媽就話not the best 囉, 所以我哋都係用八珍囉, """緊記要買<黑米醋>呀"

煲薑醋係唔可以加水架, 會發霉架!!!! 每隔一星期煲滾一次, 以免細箘及霉箘滋生, 到要食前二天才落豬手, 食前一天才落雞蛋!!

其實每翻煲一次, 都要睇下夠唔夠醋(要蓋晒所有薑為準), 因為每次都會蒸發左d醋, 唔夠就倒一些新既醋落去

到要落豬手時, 就加d黑糯米醋(酸醋)稀釋, 咁就無咁杰, 同埋唔會太甜!!

豬手出水後, 要晾乾水, 但唔駛煲到淋!
無錯將熟蛋入醋, 煲滾後, 擺一日

派薑醋要滿十二朝先可派,滿月只可請他們上來家中享用,不能再派給人。如果有經驗的人會回一封利是給你,或你可要求他們不要清洗乾淨器皿還給你,或是剩下少許薑回給你,喻意有餘有剩,如果你是新朝人則只需做頭兩樣就ok啦

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=1168722&extra=page%3D1&page=2

我個做法就超簡單, 生前3星期咁上下開始煲, 預計下會唔會派比好多人, 因為薑煲既時間比較耐, 唔係煲一次就得, 豬手同雞蛋可以不斷加入去煲。

材料:薑10斤、甜醋兩大樽(可以去買小樽裝, 唔夠醋再加入去)、大瓦煲一個、小瓦煲一個, 豬腳+雞蛋(生左先買)。

1. 首先買10斤薑, 刨皮, 略拍, 用白鑊炒十幾分鐘。
2. 將甜醋煲滾, 落所有薑, 煲1個鐘, 熄火, 唔好用野了佢, 由得佢擺係度, 隔日再煲滾, 如是者一路重覆隔日煲滾, d 薑會越煲越縮, d 醋浸唔過薑面就要加醋落去, 加醋後必須再煲滾。
3. 生左之後, 12日可以派薑醋, 咁係第9日就買新鮮豬手或豬腳, 有人鍾意買豬手, 有人鍾意豬腳。豬腳買返黎飛水, 我會再用水喉水沖乾淨d 油。如果方便有人可以幫你買野, 你就先買兩隻豬腳, 如果唔方便, 你就一次過買幾隻, 飛晒水後, 食幾多就煲幾多, 未煲個d就放入冰箱, 下次想煲個陣就拎出黎, 沖去d 冰, 就可以放入d 薑醋裡面煲。
講返d 豬腳點煲, 豬腳出水洗淨後, 預計下會派幾多比人, 就由大瓦煲個邊筆適量既薑同醋去小瓦煲, d 人多數都係鍾意食豬腳同雞蛋, 薑唔駛筆咁多, 咁大瓦煲既醋一定要蓋過d 薑面, 唔駛筆太多醋去小瓦煲, 唔夠醋再加新醋。小瓦煲有薑醋, 就放豬腳落去, 煲1小時後熄火, 唔駛理佢, 第2日再煲, 第3日再煲, 基本上煲3日已經夠淋。講埋雞蛋, 雞蛋都係同豬腳差唔多, 煲2、3次已經好入味, 好多人會係派比人之前一日先落蛋, 因為d 蛋會越煲越硬, 但係越硬既蛋就越補, 你可以煲耐左既蛋留返比自己食。雞蛋就烚熟去殼, 就咁放入去煲就得。

**緊記, 薑醋煲滾之後唔好了佢, 所以最好食完之後再煲滾, d 薑就由大瓦煲過邊筆過去, 因為薑要煲好耐, 所以d 人都係煲一次, 豬手豬腳就可以不停咁加, 唔夠醋都要加, 大瓦煲既薑係每次筆完去小瓦煲之後都要煲滾, 只要滾就得, 唔駛煲太耐。

滿月後d 薑醋未食晒, 可以放入雪櫃, 食幾多就煲幾多。希望幫到你!!

你好呀! 第一次煲個陣, 你可以下醋、薑一齊煲, 大滾後轉中小火續煲1小時, 熄火, 唔駛理佢, 隔一日煲滾就得, 唔駛再煲1個鐘。(你可以係煲之前, 將d 薑攪下佢, 將底個d 攪上面, 面個d 就攪落底!咁先至煲滾。緊住, 煲滾之後唔好攪!)

薑方面, 唔一定要老薑, 如果買唔到, 就用平時煮飯個種薑都得, 唔好子薑。

材料:大肉老薑五磅、添丁甜醋一大樽、豬手或豬腳兩隻、雞蛋十二隻。

做法:洗淨姜,刮去皮,切成大塊,略為拍扁。

燒熱幹鑊,不用放油,將薑炒片刻。
用大瓦煲或玻璃煲盛甜醋,煲至滾,放入姜,煲至大滾,蓋,改用中火,煲約二小時,熄火,讓姜在醋中浸隔夜。 翌日再煲十五分鐘,如是者煲約三星期。 (通常在預產期前一個月便要開始煲薑醋,豬手或豬腳應在食前一星期加入。)處理豬手或豬腳:刮去豬毛,斬件,用滾水拖過,再衝凍水,然後放入薑醋中煲至稔。雞蛋隨水置煲中,慢火煲熟,然後去殼,加入薑醋中,煲至金黃色即可。
 

2.薑醋本身唔洗放雪櫃,但有豬腳係薑醋裡面就要3,4日煲一煲,唔係會發毛的,但如果得薑同旦就唔洗

3.點解要先拎d旦出泥既?d旦要浸幾愈耐食愈補架,你可以一路加旦,派俾朋友食果d浸幾日都ok,但自己食果d當然要食耐d既旦啦~起碼10日呀~~

2012年3月28日星期三

產後食了

五更飯

主要係食蒸飯或者焗飯,5更即係話,你要做d起身食,食完再去訓過,就會好吸收架啦!! 唔一定要5點食!!只要食完,你要再去訓覺就得啦!! 當然,梗係唔好咁遲食啦!

至於炒米茶都好易整架!用白鑊炒白米(都可以用紅米)炒至金黃色,煮的時後,抓一把米,放一些杞子、紅棗(隨意、隨量、我自已有時會放埋元肉),滾左之後再煮半個鐘就ok了,拿來當水咁飲,因為人地話,坐月飲的水多會水腫的~~

BB - 綠色胎便

羊水呈淺綠色,醫生話阿b唔舒服在肚內便便,所以羊水呈淺綠色

胎便會响BB出世後排出,但係如果BB腸唔好,胎便就會响BB仲係肚裡面就已經排出,所以如果醫護人員知你胎水呈綠色,佢哋會响BB一出世就好小心同佢吸清可能吸咗入肺部的胎便,所以都唔駛擔心。所以孕婦都要留意自己穿胎水後啲羊水的顏色呀!

TKO 嬰兒用品店

愛嬰坊 - 南豐廣場B112 (坑口站 B2 出口)
Tel:2274 2525

宝琳仁安診所對面有一間, 九折

結構 和 OSCAR

照結構係20wk-22wk時做, 目的係睇下bb既眼口耳鼻, 心肝脾肺腎, 大腦小腦, 腰骨, 手腳(包括手趾腳趾)係咪齊全同埋發育正唔正常, 我去贊育做產檢係包埋做呢個test, 只要俾$60.  去私家做就大約$800 - $1200不等, 不過我都覺得係值得去做既.

2012年3月26日星期一

煲薑醋

煲薑醋 : 豬手 & 腳各一

2斤醋 
1斤姜
4樽甜醋 
1樽黑醋


有人用白醋整薑醋架,但真係只用白醋無溝甜醋喎,佢話白醋整係潮州薑醋,酸些。


中醫師講可以用白醋代黑醋,但黑醋好D,因家深色的食物更能補到某個內臓(吾記得邊一個)

擠奶

27. 擠奶 Expressing milk
http://www.breastfeeding.org.hk/book/174

Share
許多婦女都有〝哺餵母乳時需要使用擠乳器〞的刻板印象,但其實並不是如此,只有少數情況需要去擠乳。許多婦女因為一些不必要的理由,被鼓勵擠出乳汁以奶瓶哺餵,例如參加婚禮、看醫生、逛街…等,為何不帶嬰兒同行呢?難道嬰兒在婚禮上不受歡迎?或是說〝這樣父親才能餵嬰兒〞。並不是餵嬰兒吃奶才算是妳的配偶,而且給予嬰兒奶瓶不是真正的幫助。配偶有許多其他的方式來幫忙母親:例如在母親哺餵時擠壓乳房﹙請看單張#15 擠壓乳房﹚。擠乳器不應取代嬰兒吸奶,因為除了營養之外,妳和寶寶還可以由直接餵奶中得到無數的益處。沒有任何人工擠奶器會比妳的嬰兒更有效,一個吸得好的嬰兒是最佳的擠奶器但可惜的是,有些嬰兒吸得不好。妳並不需要擠奶器才能夠哺餵母乳。在沒有充份了解的情況之下使用擠奶器會導致提早斷奶。

去葯房買左淡豆豉+谷牙+麥牙(葯房教),煲完當水飲,好快就唔痛兼回奶。豆豉,豬肝會收奶,飲魚湯同木瓜都谷奶。
但如果你谷得勁,就揸佢出黎仲好.收奶可以用冰敷下.

將軍澳兒科醫生

http://www.seedoctor.com.hk/district.asp?district_id=27

寶林村 陳志得醫生

C. 何成輝 (坑口/將軍澳地鐵站) 盈健e務所 (Cool)

D. 君傲灣商場裏面聯合醫務中心既
蔡梅心醫生
開上午

E. 張敏華醫生. 張醫生之前係瑪嘉烈醫院兒科高級醫生。

F.

G. 寶林仁安既溫希蓮醫生

H. 吳文轁, nice, 診所係3期地下, 茵怡花園既大快活對面 吳醫生診症時間係8:30-11AM (WED OFF) & 7:30-10PM , 星期六就8:30-11AM, 2305-0080

G29, G/F., Metro City Plaza Phase 3,

寶琳
羅冠球 
2009年輪狀 $ 600
肺鏈 $ 700
5 in 1 $ 500
6 in 1 $ 600

同梁淑方 串貴

2012年3月25日星期日

孕婦不能用的護膚品

vitamin A and its 衍生物!

仲有好多化妝小姐都話唔唔用得香薰用品...如lavender etc
屋企最好唔好點香薰啦
所有美白產品, 因為大部份的美白產品都含有少量水銀, 怕比胎兒吸收.

孕婦的睡眠守則

http://www.johnsonsbaby.com.hk/knowledgebase/delivery/4.1.7.aspx

孕婦在懷孕初期,體內的催眠荷爾蒙黃體激素開始湧現,而越來越大的子宮又壓迫到膀胱,讓妳每個晚上都要頻密上廁所,真是受不了。到了懷孕中期時,睡眠質素可能會逐漸恢復,而睡眠充足,活力當然十足,請好好享受這段期間;到了懷孕末期,媽媽的睡眠品質可能遭透了!

孕婦常會覺得噁心、胃灼熱,有時候會小腿抽筋或是打鼾,這些都會造成睡眠障礙。如果妳在懷孕前的睡眠習慣不好,懷孕後這些問題可能會更嚴重。想改善睡眠質素,好好睡一覺嗎?試著遵守下面這些睡眠守則,也許就可以睡得更熟、更安穩。

小睡:

孕婦在白天小睡 30到60分鐘,可以提高警覺性、記憶力,同時比較不會疲倦。國際睡眠基金會 (National Sleep Foundation) 研究發現,至少一半以上的懷孕婦女在工作日每天至少小睡一次,而60%的婦女在週末至少小睡一次。但如果睡太久,或是接近晚上的時間才小睡,也會影響到夜間睡眠!

左邊睡對孕婦很好:

側左邊睡對孕婦也很好,如果妳沒有這樣習慣,可以訓練自己側左邊睡。這個姿勢可以讓血液與養分流到媽媽的身體與子宮,幫助腎臟消除排泄物與液體。如果妳的肚子已經逐漸隆起,這個姿勢也可以讓妳睡得更好!

睡不著怎算:

如果上床二、三十分鐘後,妳仍舊醒著,就下床吧!下床走到其他房間,聽聽舒緩的音樂或看看雜誌。覺得有睡意時,再回到床上就可以了。

別擔心在半夜醒來,懷孕期間睡眠中斷是很自然的事,雖然現在要一覺到天亮似乎不太可能,但妳終究會建立一個適合妳的睡眠模式的,請放心。

座月食譜

坐月食譜:
http://janet781010.sinababy.com/myhome.htm
http://www.818bbs.net/redirect.php?tid=409301&goto=lastpost
http://wow.esdlife.com/space.php?uid=7621&do=thread&id=7340

若對食譜有任何問題,請去以下條link發問
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=208562&extra=page%3D1&page=1

炒米茶比開水有益有米氣落肚,暖胃去肚風。生完即飲:—

用白鑊(無油)炒白米/紅米炒至金黃色 (約25mins),煮的時候,抓一手份量炒米( 約2湯匙 ),十二朝前加陳片, 十二朝後加一片薑(薑片(順產) or 陳皮(開刀)),再加水,約5-6碗水煲,滾左之後轉中-細火再煮半個鐘,煲好隔渣裝入保温壺,拿來當水咁飲。.
十二朝後: 加紅棗(怕燥可用南棗代替)、龍眼乾(即桂圓肉)、杞子、黨參。

PS. 炒米可1次炒定,用盒裝好待用。
紅或南棗浸水半小時浸出沙粒。飲完水食代茶料。若要食二日,不放米因米易縮。
紅米一樣可以炒黎飲用。纖維質同營養價值比白米仲高 d 忝,相信係可以減少便秘既問題。
係一樣可以補架,不過要清補囉,唔可以太早食用會行血既食品,最好要過二十朝後先開始慢慢加入。
… … … … … … …

薑水:
拍扁几舊大薑,放入一大盆水度煲滾, 可以攤凍放入廁所度作平時抹手抹面用, 洗凍薑水也"興"的.

1. 你係可以用薑皮黎煲水用架,但一手執薑就未必夠一日用了,似乎淡左少少丫,起碼都要 2~3手執既份量就差唔多。同埋建意你將 d 薑皮放入湯袋後先煲,否則煲完你都要花 d 工夫先囉到 d 水黎用唷~~哈哈哈∼∼
你用薑皮煲水確實係物盡其用,但相比之下當然拍扁几舊大薑黎煲水會方便 d 丫。
2. 你用咩器皿黎裝水沖身都無咩所謂,用盆沖 d 薑就會見洗 d,哈~ 好似以前 d 人咁用個 "不" 黎淋身同用毛巾黎洗刷皮膚就 ok 架了。
同埋如你個浴缸係白色,我相信你沖左几次後就會發覺個浴缸會變左黃黃地色架啦!哈!@.@~

… … … … … … …
少食涼性瓜果菜。

煮時就反而要注意:—
1. 作法為蒸、燉、烚最好,清淡得黎亦可保原汁原味。
2. 用麻油代替普通油,極少用鹽,糖用紅糖(即食豆腐花時加果 d 糖),同埋薑黎調味。其他既盡量唔好用了。
3. 肉類為瘦肉、無肥膏既豬肉、雞肉、魚肉 (鱸魚、鯇魚都 ok),但牛肉就最好到第三個星期後先好食了。

十二朝前:—
~ 最緊要清淡,可以煮黑木耳 (或普通木耳都 ok),可以幫助排清惡露。用黎一齊蒸豬肉、雞肉等都得。
~ 薑, 南/紅棗都可以用,但唔好用太多,十二朝後先慢慢加份量。
______________________________
"五更飯"

其實 "五更飯" 即係以前既早飯,係清晨時份 (即第五更-5~7點) 所食既飯而已。
以前無錢買補品補身,但一起身食到碗飯係可以增強氣力、幫助身體吸收營養,可補中氣的。

用料真係好平民化架,但奇在可以好補身!同食隻雞既效用可比美!
材料:蛋、薑茸、豬肉,頭 2 個星期可另加入木耳。
煮飯同一般煲飯既方法就得,仲意既加麻油炒佢 2 炒又得!

最主要係一起身後食到呢碗飯,就既可補身又可補氣。
_________________________________
《紅糖粥》
紅糖 = 食豆腐花時所落既糖,有活血祛瘀既作用,所以產後 頭 2 個星期食用就最岩不過。
只須好似平時咁煲白米粥,滾後加入紅糖拌勻就 ok 了。

《桂圓粥》
將桂圓(即龍眼乾)與白米同煲成粥即可!

《黑豆飯》
黑豆於白鑊中炒至豆皮稍為爆裂時贊下清水,煮15分鐘後撈起於白米一同煲熟即可。唔須要額外去皮的。

開刀生產的媽咪須額外注意:—
1.        最好過二十朝後才開始進補,慢慢增加行血壯血食物的數量,例如:紅棗、薑、黨參、薑醋等。
2.        薑茸炒飯最好過二十朝後才開始進食
3.        大補期內既牛肉全以豬肉替代
4.        十二朝前可以清燉雞湯來補身,可以陳皮代替薑片;另不應飲用生魚湯,以免肉芽增生。

http://www.eatlover.com/docs/csectionmenu.pdf

… … … … …

1.糯米酒做法唔太難,但造酒時既步驟反而要注意既野就好多!同埋須時起碼要 4個月至半年以上,所以亦都唔易。
而我份資料內所用既係黑糯米酒黎,係超市都買得到架了。
2. 而黑糯米酒既作用係可以益氣補血,都係會行血架,所以十二朝前主要用黎調味,去到惡露去淨後就可以直接飲少少黎補身。另外做雞酒都係好好架,同埋唔洗一定要坐月先飲得,往後我地 "m" 黎完都可以飲少少黎補補身補補血都唔錯架!

1. 餵人奶係可以飲雞酒糯米酒等既酒類架,不過就最好安排係食完 bb 後先飲,同埋相隔下一餐飲奶既時間最好要 3~4個鐘左右。但亦須要留意BB的反應,如面紅紅、面出粒粒、大便有沒有困難等,咁就要減少飲用既份量或停一停啦。
2. 坐月飲波打酒我都聽過,因我呀麻都有同我講過下~ 哈~
波打酒都有補血既作用架,不過酒精成份就高 d 同有氣,同埋多數都係凍飲,唔凍既真係好鬼難飲架!哈~~~

… … … …
1. 炒米茶唔一定要炒定好多好多係度架,好彈性架嘛,事乎你自己想飲几多日而已,同埋睇下個樽裝到几多咪整几多囉。
2. 至於份量都係一樣,不過就唔須要煲得太濃,因當水飲架嘛,每次煲一手執仔既炒米應該夠用;而落几多水呢?都係睇你想飲几多架咋,多 d 水咪稀 d 囉。 總之好彈性架啦!哈哈哈~~~
3. 查實除左飲水外,仲可以飲下湯、熱奶架嘛,呢 d 都係水份黎丫。
4. 五更飯唔係一定要落蛋既,如你唔想加既都可以唔落都得既。 而用麻油代替生油,一黎麻油有益 d 健康 d,同時佢既成份係可幫助子宮收縮同產後復原架。

我上次聽個做陪月的太太講,坐月唔好飲白開水要以代茶來代替水係因為飲白開水的話,會有水腫的問題,所以佢叫我用炒米、果皮、南棗同龍眼肉來泡水,代替水來飲,咁就唔怕水腫,面色又會好d喎。至於紅棗佢話唔好咁快用,因為紅棗的糖粉太高,同埋好燥喎。
~fion~ 寫道:
其實點解坐月唔好飲咁多白開水o既? 我奶奶叫我媽媽煲龍眼肉水當水飲, 但我飲到一星期左右就飲唔落口, 之後我就無再飲, 一口渴就沖利賓納飲, 其實咁樣有冇問題架? 同埋坐月可唔可以飲可樂煲薑(我都有餵人奶, 怕唔怕影嚮BB)?

1. 係中醫既角度,媽咪生完 bb 後個胃會較寒,容易會有口淡淡,飲白開水會令媽咪 "反口水" 既感覺。傳統 d 就話會令腸胃、子宮等下垂,阻礙產後復原……

2. 而飲各類既代茶,的確係比無乜特別營養既白開水來得有益得多,係坐月呢段媽咪身體最弱既時期揀 d 有營既野黎飲,吸收既程度係會相對提高。
係我份 list 裡面,都有唔少代茶你可以試下架,好多都好好飲架!

3. 利賓納、葡萄適查實都可以飲,但唔好沖得太凍,對腸胃唔好。同時佢地糖份較高,飲得多可能唔係太好。簡唔中飲下就無壞既…

生完可用牛秋魚煲木瓜南北杏蜜棗(下片薑).
不要煲生魚,令傷口埋得不好

上奶
不要飲豬濶水,麥芽、豆鼓、淡豆豉、韭菜、乳鴿、麥芽、豬膶及動物內臟、人參、皮蛋、木耳、雞精和好立克(有麥芽精)都可能會令奶量下降

鹹食都是不宜的,會令奶量下

***清淡的食物, 大量的水份吸收, 多吃五穀類食物(尤其是飯), 都是對奶量有幫助的

產後進補唔好煲,一定要燉及用竹絲雞或雞,如有糯米酒燉最好。早上開始燉四小時,午飯後飲及晚飯後飲。最少連續食1個月
1.食療份量:五錢鹿茸+五錢高麗參+燉竹絲雞(補血)
2.食療份量:五錢鹿尾巴+五錢人參+燉竹絲雞(補腰補血氣)
3.食療份量:五錢當歸+五錢天麻+4粒南棗+燉竹絲雞(補血驅頭風)
4.食療份量:五錢杜仲+五錢北氏+五錢糖心黨蔘+燉竹絲雞(補腰補  氣血)

腰痛:
第28天後飲4次:
鹿茸, 巴, 杞子, 淮山6碗水烋成4碗水.

左邊個肚扯住扯住好痛

中醫師話,子宮同其他器官唔同,唔係依附在身體的,子宮只是中間有野掛住,兩邉真空,當有BB時,子宮的兩邉就會生出神經線去穩定子宮,所以就會出現拿住拿住痛。

16weeks,一路時不時個肚2側都有扯住痛,醫生講因為子宮擴張,如果少少痛係正常嘅,但係如果好痛或者有血就要即刻去睇醫生喇。

政府產檢

我12週第一次檢查時照咗一次, 之後20週又幫我照多次結構


每次都係姑娘幫我聽bb心跳,然後醫生就走過嚟摸吓個肚,咁就走嘞.