2011年6月23日星期四

哪裡買有機菜?

謝安琪:

一、去有賣有機菜的百貨公司或有機商店;

二、去行農墟直接同農夫買;

三、打電話去獲有機認證的農場訂。

呢三個方法我都有做,例如有時返工忙,我就會去百貨公司買,而家喺Market Place by Jasons、一田百貨、Three Sixty、City’ Super、Taste同吉之島,都買到本地有機菜。呢啲連鎖大型超市有獨立監控部門,輸入嘅菜更有保證。不過本地有機菜供應不多,買中國有機菜都不失為一個選擇,但記得揀獲美國USDA美國農業局或者歐盟認證至好買,呢啲機構對有機菜嘅批核以嚴謹見稱。著名廣州東昇農場嘅農產品,就有齊USDA、歐盟、日本農林水產省同香港有機資源中心嘅有機認證。



不過我都係鍾意行農墟多啲,去農墟同農夫吹下水、傾下計,了解吓有乜嘢當造,感受吓佢哋嘅生活,都係一種享受嚟架。將來我都好想有自己嘅農莊,耕吓田、擁抱大自然。而家本地有五大農墟,分別喺中環、大埔、上水、屯門同嘉道理農場。有時同農夫傾得投契,佢哋仲會主動送多啲靚菜比我添!



而最後一個又方便又快捷的方法,當然係打電話訂菜啦。呢個方法真係又方便又快捷,一通電話就會有新鮮靚菜送到門口,唔駛自己拎餐死。不過壞處就係睇唔到現貨,唔知質素好唔好。但只要訂多幾次,同啲農夫熟絡咗,佢哋自然識做留啲靚貨比你。食啱啱摘落嚟嘅有機菜,真係人生一大享受。



好多本地有機農場都有提供訂菜送貨服務,不過記得搵獲有機認證嘅農場先好幫襯。以下2間我都訂過,有機菜的質素和服務態度都唔錯,有問必答,大家不妨參考下。



地球污染越來越嚴重,為咗增加收成,好多農夫將化學物加入農作物,其實到頭來那些化學物咪又係落入我哋個肚?毒素走入身體,未必即時反映出害處,但日積月累,最後只會一發不可收拾,嚴重危害身體。為自己、為家人健康,最好盡量選用天然有機食材。食當地、當造的有機蔬菜,先係最健康の優質享受,

請支持本地有機農民!



本地五大有機農墟

有機農墟@中環

日期:逢星期日11:00am – 5pm

地址:中環天星碼頭七號碼頭

電話:2483 7120/ 2739 2481



大埔假日農墟

日期:逢星期日9:30am – 5pm

地址:大埔太和路(消防局側)

電話:2471 1169/ 2387 4176



上水天光墟

日期:每日6:00am – 10am

地址:上水石湖墟馬會後



屯門假日農墟

日期:逢星期六9:00am – 5pm

地址:屯門黃金海岸酒店對面

電話:2471 1169/ 2387 4176



有機農墟@嘉道理農場

日期:每月首個星期日9:30am – 5pm

地址:大埔林錦公路嘉道理農場

電話:2483 7200



優質有機食品送貨服務推介

王支有機農場

電話:9196 6595 <話錢太介紹>

訂貨滿$130免費送貨

有售有機蔬果,農夫王生親自送貨





和平優鮮店

電話:2571 8077 <話唐安麒介紹>

訂貨滿$200免費送貨,九龍滿250送貨

http://modernstore.shopping.ttyy.net/ 可先上網睇下

(有售本地飼養兼無添加抗生素及生長激素的豬肉及鮮雞、有機鮮奶和蔬菜)

想知多D食物毒素問題,睇呢度

http://hk.myblog.yahoo.com/iam-angeltong/index?l=f&id=38

沒有留言: