2012年4月24日星期二

電泵奶器: Avent vs Medela

我都用緊AVENT 雙泵,初初買個原因,就係因為佢平。
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4816478&extra=page%3D1&page=2

在亞馬遜網上買都只係 15xx(連運費),而freestyle就算買水貨都要3000啦!

我原本有個swing,用緊PIGEON奶樽。

但買左 avent雙泵之後,發現超好用,就直頭又買多一個放晌公司泵。部 swing 己經返埋入個盒度,無用過。

avent twin 好用的地方就係你可以先用手 set 個泵奶的力度(快慢大細力),然後佢就會模擬你果個力度,所以就算你泵好耐都唔會整痛個乳頭。

而medela 就算係醫院用的型號,都只係一格一格咁俾你較上去,一係就太大力、一係就唔夠力,泵得耐都總係會痛。

至於用咩裝奶︰而家都係泵完倒落個pigeon奶樽度,習慣左都唔覺得好煩。

沒有留言: