2013年11月4日星期一

PN - 讀全日的壞處

From Another mama 係bk見到以前做幼稚園老師分享:
我想講好多時家長只睇到表面的野,但我教左十幾年,睇到好多內部的野,知道內裏的野好清楚,所以我個人覺得半day還可以既,但全日我真係noway~

或者可以咁講,2歲的小朋友真係太細,有少部份連行都未行得穩,講真句,老師一對眼睇得幾多個,老師得一對手拖得幾多個,尤其初初開學,場面簡直震撼,老師抱得幾多個,氹得幾多個,其他大部份都係由得佢地哭,有d自己坐係度係咁哭,有d哭到累自己收聲,有d哭到嘔,有d係咁搵媽咪係咁要老師,但老師根本理唔到咁多,我睇見就陰公~

仲話要返全日,食埋午餐訓埋覺,根本都哭到無哂胃口,仲點食得落,老師又餵唔到咁多個,唔食就餓住咁要午睡~

去排洗都係一個大問題,咁多個小朋友一齊去廁所,老師、嬸嬸幫得幾多個,又要睇佢地排隊、洗手……仲要好大部份唔識除褲、著褲,仲要有部份著住片,又要換片,試諗下一間學校會可以安排到幾多個人手係一班,一間學校唔止一班n1喎~

仲未計賴屎賴尿,好多時人手唔夠,明知賴左都無計,好多情況就係要小朋友濕住等嬸嬸~

返n班的小朋友好容易病,經常半班都流住鼻水,但佢地又未識自己抹,老師就抹完一個又一個,中間係無時間比老師洗手or消毒雙手,根本同傳播病菌無分別~

又試過茶點、午餐時,老師呢頭分完食物,個頭就有小朋友倒瀉,老師又要抹,抹完再分食物,又或者幫小朋友抹完鼻水就餵飯~

呢d情況唔止係一間幼稚園會發生,因為我係唔同的學校都遇到相同的問題,亦唔止我一個係有咁的難處,基本上教n班的老師都會遇到,所以我先會話我絕對唔會比我個女讀全日n班~

呢d野只有老師、校長知道個實況,佢地點會照直講比家長知~

老實講,如果係大仔就著數好多,因為佢本身學野快,所以好多野好快上手,其實老師根本幫唔到咁多個,大仔係老師教一/兩次就識,又或者係睇得多而自己學識~

我自己作為幼師,我覺得好多家長話小朋友返左學有進步,但其實我個人覺得根本自己係屋企教都一樣~

唯一係屋企無咗多機會學到既係社交,但我個人就覺得讀k1都一樣,唔需要早一年入學,事關兩歲b真係太細~

但我咁講並啊係要左右家長的決定,我只係講我的經驗周所見所聞,至於比啊比小朋友讀全日n班就係好個人的決定~
除左係大仔著數好多之外,有媽媽講得啱,如果小朋友入學前已經識基本的自理亦會好好多,我見好多其實係家長係屋企完全無教or可能唔識教,一心就旨意學校老師教,但個小朋友係學校好慘呀,乜都唔識,連除褲尿尿、著褲、拉高衫抽洗手、食飯、抹咀、抹鼻水……通通都唔識,如果學校人手唔夠,睇唔掂咁多個,根本個小朋友同無人理無分別,我見有小朋友玩水玩到成身濕哂,老師、嬸嬸睇得小朋友排隊又睇唔到佢地洗手,幫得佢地除褲尿尿又要同佢地著番褲,基本上係一對一,有d如果老師幫唔到咁多,除褲除一半唔除一半,尿到一褲一腳都係,到時仲要額外搵個人手黎幫佢清潔同換褲,簡直係混亂非常~

所以搵間人手充足的學校係非常重要,但問題係好多時家長睇唔到實際的情況,表面睇係好似好多人手,但其實只係假象,有家長睇到時,咪求其調多幾個人手去n班囉,家長一走就打回原形,尤其家長觀課,事前根本已經做好哂準備,之前幾日已經同小朋友練習左好多次,所以家長黎睇既唔係實際情況,其實只係一場show~

沒有留言: