2012年3月17日星期六

餵人奶的注意事項

健康院姑娘叫我不要食雞酒。我奶奶叫我不要食太燥的東西,會令寶寶燥熱。我寶寶未脫磁帶前,不可食魚(唔知點解),個縫口位仲痛時不要食蛋、十二朝前不可以食姜醋(之後就算食得都不要食太多姜,會令寶寶燥熱。)、坐完月前海鮮燒鴨燒鵝無你份,除左菜心同西蘭花,其他菜少食為妙,因為涼。

我生完飲炒米水、紅棗水,生木瓜煲雪耳花生湯、木瓜煲魚湯(等阿b磁帶自然脫落後先可開始食魚,唔知點解)、白蓮子鄧魚膠、魚膠紅豆沙等等。全部我奶奶整俾我,抱歉不識教你煲。不過我奶奶話不要飲咁多生水,即係就算係電熱水瓶內的水,都不要直接放水喉水去煲,先要煲過d水,才放落電熱水瓶保暖和再煲。為了多奶,開頭炒米水當水飲,好快上奶。

沒有留言: