2010年10月14日星期四

婚紗街攻略 - 3日2夜

http://www.wedding.expo.com.hk/v8/02_index.php

今日同女朋友+2個朋友去廣州買結婚要用既野. 利是封, 喜字紙, 花球, 小禮物等等. 係上網講, 大陸買野係平好多. 足以cover晒d飲飲食食+酒店費.
過關後, 我地沿著通道跟路牌的指示往前走, 條路好長 ~~ 見到 “廣深鐵路售票處” 的指示啦! 點知去到郤關了門, 又要上返地面找售票處.

上到去, 只見一個關卡是要過 X-Ray check行理的, 咁我地咪排隊囉! (這個是因為奧運而加的, 好煩!! 加上我地國內的同胞咁有禮貌, 不排隊, 迫呀迫, 真係好討厭 )
排完隊過 X-Ray 後, 我地真係一臉無奈, 因為唔知去邊.........完全冇指示, 應該去邊買ticket! 我地為有跟住d 人行, 好快就見到售票處, 但我立即覺得不對........ 因為顯示屏上全部都係d 好遠的地方.......... 為有........問保安啦!!

保安講係另一邊電梯上樓上喎, 我地又好趕咁沖上去, 好累(我快行唔到啦)!! 所以我先行去買 ticket, 點知!! 又係錯地方 ???

終於都問到啦!! 原來係出面, 這坐buliding 的頭頭, 是我們走地下通道時過了頭啦! 真係非常多謝深圳的指示牌

江南大道(即婚紗街附近)既天一酒店. 有網友推介唔錯. 酒店係市二官站, 坐1號線到公園前站轉2號線到市二官. d出口

沒有留言: