2012年4月18日星期三

助產運動

[1] 似d婆仔在公園扭咁樣, 順時針扭下, 逆時針又扭下, 八字又扭下, 分開對腳企, 叉住條腰, 頂個肚出去扭, 但要扭得好慢好慢及埋幅度要大, 大概6秒一圈左右, 切勿好似扭呼拉圈般快。
姑娘話扭pat pat同上樓梯既原理一樣, 你一路扭, 盆骨會開少少開少少, bb

頭仔搵洞捐,就會慢慢再落得多d落得多d, 咁到順產就會容易好多,快好多...而佢比上樓梯更好係因為對膝頭同體力既負荷都無咁大...可以每日都做多d。
基本上個扭patpat你幫助整個入盆過程(參考book"what to expect when you are expecting" 一般未落叫-5/-4, 落到0就即係平左子宮頸口, 開始出來就+1、+2, 即係生緊)
姑娘話如果有乖乖地聽話日日扭pat pat的媽媽, 基本上佢無咩見過有阿b會遲到, 不過佢話要預左按摩個肚會成日實晒, 扭patpat就會越來越急尿。

[2]

沒有留言: