2012年4月21日星期六

母乳 vs 奶粉

根據世衛個網頁,一歲前母乳提供bb所需營養一半,兩歲前都有三分一

BB要埋身多啜先上奶快。BB啜,比泵泵出來的量多。因為BB啜會即時造奶,而泵係泵之前造好喺個乳房果D。

如果全泵你都要好勤力先會多奶!其實密密埋身反而做少好多嘢,唔使洗嘢!

如果10分鐘就瞓,你試下用凍濕毛巾抹佢面(雪幾條喺雪櫃備用),要佢食差唔多半個鐘先比佢瞓。否則佢唔飽,勁快醒又要餵。大家都冇著數。你BB咁嘅週數,其實食30-45分鐘。都要2-3鐘餵一次,一日8-12次。佢食完唔叫/口mak mak,你都唔使特別補泵奶或奶粉。

佢食完泵清兩邊,你有冇時間?
其實想增奶,係要密密啜或密密泵的,或雙管齊下-半泵半埋身。如果可以2個鐘泵一次,奶量一定會增,因為我就係咁做的。但坦白講,我得一個B,所以多時間做。
餵泵奶那次有90ml左右都應該last到3個鐘。

沒有留言: