2010年8月3日星期二

[04] 準備結婚大全 - 擇婚宴場地+顏色合適的禮服

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7010032600321

仲想問下擺酒個時需要注意d乜,邊間擺酒酒樓口碑比較唔錯?擺酒中可以搞d咩活動丫?

一:揀啱擺酒場地喺結婚擺酒既關鍵
擺酒要注意嘅嘢比較多,亦都喺籌備婚禮中最關鍵之一.
1擺酒既地理位置
2擺酒酒樓嘅價格
3擺酒嘅地方是否夠寬敞
4擺酒有無DVD=設施準備.
5是否有新娘休息室同貴賓室提供
6酒樓是否提供主持人、司儀及婚禮規劃秘書.
7酒樓提供邊d會場佈置
8酒樓可容納既最大及最少圍數、多少桌以內唔會過於擁擠、每圍人數是否扣除小朋友既扶手椅、可以臨時加開既圍數及價格、最晚多久前確認圍數、何時付清尾款~~

我結婚時就喺按照上邊講既去挑選,當然,仲有好多細節,喺啦,仲有樣唔記得提醒姊妹你,擺酒落訂酒店前一定要多試幾間d菜式再做決定.

口碑比較唔錯嘅擺酒酒樓就比較多啦,似比較豪華小小嘅君悅酒店,環境好好,空間比較大,好啱擺酒用,但價錢就比較貴啦,香格里拉就仲巴閉,貴到飛天,擺酒預算無咁足嘅朋友就要慎重啦,若果擺酒圍數唔多,就比較啱.面子就足d!相對嚟講,似煌府,好彩,新都會…就會比較大眾化,擺酒嚟講比較容易令新人喺價錢同菜式上所接受!而且味道都好正架!

如何佈置擺酒現場,可以埋嚟睇更多詳細資訊: 用鮮花營造溫馨典雅的婚禮

二、擺酒為自己揀件無與倫比嘅嫁衣
擺酒當日既禮服,喺新娘最靚既裝扮~結婚禮服宜家都有好多選擇,蓬裙、晚禮服、訂制婚紗等等
俾sis你幾個揀結婚禮服既不二秘笈,讓你揀到最襯自己既結婚禮服喔~

挑結婚禮服秘笈—膚色篇
擺酒當日既禮服色彩好重要。東方人膚色偏黃,雪白擺酒禮服會顯暗淡,象牙色擺酒禮服就顯自然;粉藍擺酒禮服與粉紫擺酒禮服黃皮膚都唔太啱;粉橙擺酒禮服、粉綠擺酒禮服就可以同黃膚色相配~
所以選啱擺酒禮服既色彩至關重要!皮膚白晰適合粉嫩色系既擺酒禮服;小麥膚色應挑選亮色系擺酒禮服。
仲有呢度:教你根據身材挑選結婚禮服

沒有留言: